poniedziałek, 11 czerwca 2012

Necklace

Emilio Pucci; 2009

Od pewnego czasu oglądam stylizacje na innych blogach, bądź w internecie i zazwyczaj dziewczyny są w posiadaniu pięknych naszyjników, które ja osobiście widzę po raz pierwszy w życiu :) Nigdzie nie mogłam znaleźć tego idealnego. Postanowiłam zatem poszperać w internecie i narzucając sobie limit max = 100zł (do 20Euro), znalazłam kilka ciekawych sztuk, którymi się z wami podzielę. Mam nadzieję, że któraś się skusi na zakup, bo ja na pewno :P
Zdjęcie powyżej- za bardzo mi się spodobał ten naszyjnik, żeby go nie wrzucić, pomimo tego że miał swoją 'premierę' w 2009r ;)


Since a while I'm watching girls with so beautiful necklaces that I can't find anywhere. So I decided to find a perfect one (or few) and I force the price = maximum 100złoty/or 20Euro. I found really beautifful stuff I would like you to see :)
>>>

Lets start with ASOS




Chocker - 10,86 Euro



Necklace - 10,86 Euro






Necklace - 16,29 Euro







Necklace - 16,29 Euro



Fleq.pl   (pl)

Cena - 65zł


Cena - 43zł



Cena - 45zł


Cena - 32zł


Cena - 45zł

Cena - 43 zł


Cena - 44zł


Cena - 43zł


Cena - 44zł




Pakamera  (pl)

Cena - 78zł


Cena - 98zł


Cena - 52zł


Cena - 39zł


Cena - 65zł


12,99 Euro



14,99 Euro


12,99 Euro

13,99 Euro


Inne strony z ciekawymi naszyjnikami:
Bizu4u    (pl)
Allegro   (pl)
Novamoda   (pl)


Na koniec - popularne od jakiegoś czasu gumki z metalowymi nakładkami (dostępne m.in na allegro, czy w H&M)




Coś wam przypadło do gustu? :)
Do you like anything? :)


1 komentarz:

  1. Cudowna biżuteria!
    Gumki z metalowymi nakładkami są naprawdę świetne, sama mam jedną i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń